REJESTRACJA/LOGOWANIE
Rejestracja w serwisie www.gwo.pl umożliwia:
- proste i szybkie zakupy,
- regularne otrzymywanie informacji na temat nowości wydawniczych i aktualności oświatowych (tylko jeżeli wyrazisz
na to zgodę),
Nie. Konta na wszystkich naszych stronach są wspólne. Na każdej ze stron zalogujesz się przy pomocy jednego loginu oraz hasła. Jeżeli przed wprowadzeniem obecnej strony GWO posiadałeś jednocześnie konta na różnych serwisach (np. na GWO.pl i na stronie Lepszej Szkoły), po zalogowaniu możesz zostać poproszony o integrację kont.
Nie musisz ponownie się rejestrować. Zaloguj się za pomocą loginu oraz hasła, z których korzystałeś na poprzedniej stronie GWO.
- Kliknij „Zarejestruj się” w panelu „Nie masz konta na GWO?”, znajdujący się w prawej części strony.
- Wypełnij formularz. Uzupełnienie pól oznaczonych gwiazdką jest wymagane.
- Kliknij „Rejestruj”. System automatycznie wyśle e-mail na adres, który podałeś w formularzu.
- Kliknij link aktywacyjny znajdujący się w e-mailu. Dopiero wtedy system dokona rejestracji. Aktywacji należy dokonać w ciągu 48 godzin. W przeciwnym razie dane zostaną usunięte z systemu.
Weryfikacja konta hurtownika wymaga:
-
podania danych firmy - po zalogowaniu należy uzupełnić następujące dane w panelu „moje GWO”:
- nazwa oraz adres siedziby firmy w zakładce „moje adresy”,
- nr NIP w zakładce „moje dane”.
- weryfikacji danych firmy poprzez przesłanie na adres handel2@gwo.pl lub faxem pod numer: 58 340 63 61, lub 58 340 63 66 następujących skanów dokumentów:
- aktualnego odpisu z Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (odpis KRS) lub w przypadku przedsiębiorców podlegających wpisowi do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – skanu ze strony www CEIDG oraz
- zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (zaświadczenie NIP) oraz
- zaświadczenia o nadaniu numeru identyfikacyjnego REGON (zaświadczenie REGON);
O pozytywnej weryfikacji zostaniesz powiadomiony na adres e-mail podany w procesie rejestracji.
Podczas rejestracji możesz wybrać login i hasło, wpisując w odpowiednich miejscach dowolną kombinację liter lub cyfr. Hasło powinno się składać co najmniej z 6 znaków. Login i hasło nie powinny być takie same. Pamiętaj, że dane te będą potrzebne do późniejszego logowania się na stronie.
Prawdopodobnie jest to związane z ustawieniem filtrów antyspamowych w twojej skrzynce pocztowej. Sprawdź, czy e-mail z linkiem aktywacyjnym nie trafił do folderów „Spam" lub „Wiadomości-śmieci".
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości z linkiem w ciągu kilku godzin
od rejestracji, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail
kontakt@gwo.pl
Jeśli nie pamiętasz loginu, kliknij „Nie pamiętam hasła” przycisk znajdujący się w panelu logowania. Wpisz w formularz adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji i kliknij „Wyślij”. Na ten adres wyślemy dane o twoim koncie oraz login i link pozwalający na utworzenie nowego hasła.
Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij „Nie pamiętam hasła” przycisk znajdujący się w panelu logowania. Wpisz w formularz adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji, i kliknij „Wyślij”. Na ten adres wyślemy dane o twoim koncie oraz login i link pozwalający na utworzenie nowego hasła.
Aby zmienić dane personalne zaloguj się, a następnie przejdź do panelu „Moje GWO”. Wybierz zakładkę „Moje dane”, lub "Moje adresy". Wpisz w odpowiednich rubrykach dane, które chcesz zmienić i zatwierdź przyciskiem „Zapisz zmiany”.
ZAMÓWIENIA
Skorzystaj z wyszukiwarki. Wpisz nazwisko autora lub fragment tytułu książki. Możesz skorzystać również z wyszukiwarki zaawansowanej, w której znajdziesz więcej opcji.
Kliknij przy wybranym przez ciebie produkcie ikonkę DO KOSZYKA (do koszyka możesz dodać wiele różnych produktów). Przejdź
do koszyka klikając przycisk ZAMÓW.
Kliknij „Złóż zamówienie”, a następnie wybierz formę płatności. Wpisz dane do wysyłki oraz faktury. W ostatnim kroku składania zamówienia sprawdź
czy wszystko się zgadza, i kliknij "złóż zamówienie". Potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail.
Jeśli chcesz odłożyć decyzję zakupu na później, możesz dodać książkę do schowka. Link „dodaj do schowka” wyświetla się
po zalogowaniu wraz z pełnym opisem książki (po kliknięciu w „czytaj więcej”). Zawartość schowka możesz oglądać w panelu „moje GWO”.
Tak. Każdy Klient otrzymuje fakturę VAT, wystawioną zgodnie z danymi do faktury podanymi
w odpowiedniej części formularza zamówienia.
Po kliknięciu przycisku „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”, otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą złożenie zamówienia. Stan realizacji zamówienia możesz zawsze sprawdzić w panelu „moje GWO”, w zakładce „Moje zakupy”.
Przerwanie procesu zamawiania powoduje jego anulowanie. Musisz ponownie złożyć zamówienie.